Tävlingsridbyxor.

Sv: Tävlingsridbyxor.

har 2 st, helskodda vita pikeur. modellen minns jagg inte vad den heter. en ficka på varje sida lite snett... och ett par halskodda vita eurostar.

oskodda, alltid!
har ett par Riders company frackbyxor (eller eg är det ngn herrmodell tror jag) som jag gillar jättemycket.
har även ett par MH, men de har varit med om mkt, så snart är det nog inget kvar av dem...

Alltid helskodda!
Pikeur (modell kan jag inte komma på nu) samt Anky (samma sak där, modellen kommer jag inte ihåg i huvudet).

De flesta är Pikeur Ciara. Bara vanliga tygskodda men några knäskodda med. Inga helskodda. Rys.

Jag har ett par helskodda Eurostar samt ett par frackridbyxor som jag inte vet märket på.

Har även ett par gamla Pikeur som reservare (är lite för slitna eg).

Men det börjar bli dags att köpa nya... Ska nog ha Pikeur då tror jag.

Eurostar, helskodda, undrar om modellen heter hunter?

Vita helskodda Cavallo, tror modellen hette Chirac.

Helskodda Carat... Vet egentligen inte vad det är för märke men dom var helt okej i priset och så har dom snygga Swarowski stenar på fickorna (som passar perfekt till OS-pannbandet :d:angel:)

Diana Sellberg

Har Pikeur, helskodda såklart:idea:(-lampan)

Ena modellen är Zindy, ( den med lägre midja)
De andra är Lugana, högre midja och fickor på snedden ::love:

Har ett par vita Back2back helskodda och ett par reserv, gamla crw vita oskodda.
När pengar rullar in ska jag köpa ett par vita catago helskodda. :)

Har ett par cremefärgade Sarm Hippique, tygskodda. Men efter ett par års rid- och tävlingsuppehåll har de börjat strama oroväckande i midjan :angel: så jag är på jakt efter ett par nya. Och, eftersom man tydligen inte är riktigt lika "säker i sadeln" som tidigare, blir det nog ett par helskodda den här gången. Vill helst ha ett par cremefärgade till, men får väl se vad jag kan hitta.

Har också ett par vita, tunna (fula...) Eqipage, även de oskodda, som jag har haft med som extraridbyxor, men de lär jag ju verkligen inte komma i nu heller, så jag tror att de blir donerade till kusinen.

Men tips på snygga, cremefärgade, helskodda ridbyxor mottages alltså tacksamt! :D Pris spelar ingen roll. Lutar annars åt ett par Catago (som jag hade under många år förr och :love:) eller Pikeur, men har inte sett några cremefärgade i något av deras sortiment... Men det kanske finns?

Jag har ett par helskodda Euro-star Hunter, jättesköna och perfekt till mina långa, smala ben. :love: De är i specialbehandlat tyg också, så den mesta smutsen (damm åtminstone) är bara att borsta bort. :D

Har Pikeur, helskodda såklart:idea:(-lampan)

Ena modellen är Zindy, ( den med lägre midja)
De andra är Lugana, högre midja och fickor på snedden ::love:

Du menar väl mondega i stället för lugana hoppas jag:angel:, för jag har lugana, du mondega, och vi gillar ju inte varandras:rofl: är du en trött mupp nu???:p:rofl:

Har ett par cremefärgade Sarm Hippique, tygskodda. Men efter ett par års rid- och tävlingsuppehåll har de börjat strama oroväckande i midjan :angel: så jag är på jakt efter ett par nya. Och, eftersom man tydligen inte är riktigt lika "säker i sadeln" som tidigare, blir det nog ett par helskodda den här gången. Vill helst ha ett par cremefärgade till, men får väl se vad jag kan hitta.

Har också ett par vita, tunna (fula...) Eqipage, även de oskodda, som jag har haft med som extraridbyxor, men de lär jag ju verkligen inte komma i nu heller, så jag tror att de blir donerade till kusinen.

Men tips på snygga, cremefärgade, helskodda ridbyxor mottages alltså tacksamt! :D Pris spelar ingen roll. Lutar annars åt ett par Catago (som jag hade under många år förr och :love:) eller Pikeur, men har inte sett några cremefärgade i något av deras sortiment... Men det kanske finns?

Det finns cremefärgade pikeür !!!!!:)

har ett par helskodda jacson nu, hatar dom över allt annat så ja ska köpa nya! men det är lite för mkt på min köpa lista just nu:angel:

Har ett par Euro-star vita helskodda modell Husar.
Och ett par Horsefield vita helskodda.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På onsdag startar unghäst-VM i dressyr i holländska Ermelo. Här är alla svenska deltagare.
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix