Tävlingsresultat?

Mia_R

Trådstartare
Om jag är spekulant på en häst, hur kontrollerar jag enklast påstådda tävlingsresultat från några år tillbaka?

Sv: Tävlingsresultat?

på ridsportsförbundets hemsida finns resultat om du går in under "tävling". sök på hästens namn om du inte har licensnr. tänk på att lokala resultat inte finns med och att klubbarna ibland slarvar med att lägga in resultat, särskilt från regionala tävlingar. lycka till!

Jag brukar söka på eniro eller nåt på hästens namn om det är "hyfsat" ovanligt. Har funkat ibland...

Om du kontaktar ridsportförbundet kan dom kolla och skriva ut resultat till dig, sist jag fick det gjort kostade det 150 kr tror jag. Funkat bra tycker jag! Det är ju oxå användbart även för oss som säljer hästar så att man kan styrka resultat.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Ekonomi & Juridik Såg en annons på Hästnet på en häst till salu. Säljaren skrev att hon kommer att kräva anställningsbevis av köparen med motiveringen att...
2
Svar
25
· Visningar
3 365
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar