Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
på ridsportsförbundets hemsida finns resultat om du går in under "tävling". sök på hästens namn om du inte har licensnr. tänk på att lokala resultat inte finns med och att klubbarna ibland slarvar med att lägga in resultat, särskilt från regionala tävlingar. lycka till!
Om du kontaktar ridsportförbundet kan dom kolla och skriva ut resultat till dig, sist jag fick det gjort kostade det 150 kr tror jag. Funkat bra tycker jag! Det är ju oxå användbart även för oss som säljer hästar så att man kan styrka resultat.
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Ekonomi & Juridik
Såg en annons på Hästnet på en häst till salu. Säljaren skrev att hon kommer att kräva anställningsbevis av köparen med motiveringen att...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hästmänniskan Om jag skulle köpa en häst så skulle det nog vara en med kapacitet att gå svår dressyr men inte material för att gå internationellt. Jag...
Hästmänniskan Ett par frågor bara, från en som inte har någon erfarenhet av import eller den typen av häst. Vilken dokumentation kan man få på hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.