Tävlingsresultat

Ebine

Trådstartare
Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja veta vad en viss häst presterat. Maila mig isf. tack! ;)

Sv: Tävlingsresultat

Ebine skrev:
Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja veta vad en viss häst presterat. Maila mig isf. tack! ;)

för 2003-2005 finns resultaten på SvRF's hemsida.

Sv: Tävlingsresultat

Jag har från 1990 - 2002, du kan ju slänga ett PM åt mitt håll om du är intresserad. Fast man ska vara medveten om att de inte är kompletta, det finns en hel del felaktigheter både i årsböckerna och på nätet.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
15
· Visningar
580
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
849
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod