Tävlingspropositioner

S

Svíþjóð

Sista anmälingingsdagen var 18/11.
Någon som vet när proppen kommer?

Sv: Tävlingspropositioner

Jag vet bara när vi här nere ska ha vår första kvaltävling, den är den 22-23 April. Sen har vi SSM i Maj, men det är bara nationellaklasser... :(

/Emma

Då får jag väl hålla mig till dess då :D

Åh nej, då måste vi ju vänta JÄTTELÄNGE :( *otålig* :p

Det är väldigt lång tid.
Men som man alltid får höra när man är liten:
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
frågan är om det stämmer.

det går redan nu att se datum och ungefärliga platser för regionala och nationella tävlingar. och även avelsbedömningar. det kan även vara så att proppen kommer ut tidigare.. har hänt vissa år så håll ögon å öron öppna..

Proppen brukar läggas ut på SIF´s hemsida tidigare, förra året var det i mellandagarna tror jag.

Det är alltid så kul och kolla vilka tävlingar man ska åka på och vilka man vill åka på. Fast jag vill åka på alla :P

Hellst skulle man ju åka på alla, tänk vad mkt trevligt man skulle få se.

Ja om man bara hade pengar och 35 st hästar man kan tävla på alla tävlingarna också ;)

Fast då ska man ju ha ett stall till alla 35 hästar också

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
761
Senast: Ajda
·
Hemmet Vilka är era bästa knep för att lösa proppar i bad och kök? Jag har problem med mitt badrum, badkar i lägenhet, där jag inte lyckats...
Svar
15
· Visningar
527
Senast: Keb71
·
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Alexandra_W
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka