Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va fint kavajen matcha tränset.Min tävlingsoutfit är inte så uppdaterad
Kavajen är från Charlies tror jag, stretchig variant så supersmidig och lätt att röra sig i. Ridbyxor - helskodda tights från Kingsland. Hjälmen är en Uvex. Stövlar - De Niro.
På bilden är det lånehästen som vid tävlingstillfället hade schabrak från Le Mieux och tränset var ett SD Design Mystery (som hästen fick låna av mig ).
Fille har tävlingsschabrak från Mias RS och kommer troligtvis ha ett rundsytt träns med lackad nosgrimma - får återkomma när vi faktiskt varit på tävling om ett par veckor.
Jag spanar på ny kavaj men vet inte riktigt vad jag vill ha.
Visa bifogad fil 90282
Snygg!!!Vaaar är alla fina bilder?
Hade hoppats på massor av inspiration
Jag har iaf påbörjat min tävlingsoutfit, köpt en plastrong
Visa bifogad fil 90001
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken tävlingstopp jag ska köpa. Beslutsångest!
Hur tänker ni kring tävlingstopp?
Helt vit eller med färg? Jag vet att jag vill ha hela bröstet vitt (inte bara krage/rand) men kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska köpa helvit eller en som är färgad nedertill.. Kanske större chans att hålla den ren om man inte tar helt vit?
Lutar åt toppen Anna från Stierna. Hade först tänkt köpa en från ES men den är slut i min storlek och verkar oklart om/när den kommer igen. Har sen letat efter någon som känns lite ”pimpad” men tycker det är svårt att hitta, blir nog en mer clean variant.
Väldigt fin! Vad är det för märke?Min är helvit. Vitt är ju alltid vitt (=hopplöst bland hästar) men överdelen brukar klara sig bättre än byxorna
Visa bifogad fil 93864
Jag TROR den är från Gekås, så man har råd att ha flera in case of ned-kladdningVäldigt fin! Vad är det för märke?
Jag är hopplös på att hålla mig ren. Och Nelly är expert på att slemma på mig precis överallt. Skulle nog behöva klä in hela mig i någon slags skyddande overall
Haha det var ju synd för mig! Annars precis något sånt jag tänkt mig från början, lite roligare än en clean variant om man vill skippa plastrong typ jättevarma dagar.Jag TROR den är från Gekås