Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Någon som har en bra bild på ett körförkläde? Tänkte försöka mig på att sy ett själv. Vad har ni för slags huvudbonad i dressyren? Syr ni era tävlingskläder själva?
Undrar Inelin
Jag har sytt mitt förkläde själv. Inte så svårt. Tog lagom stort tyg, ett över och ett som foder, så det värmer lite på vintern och vek in. sen bara band att knyta fast det runt midjan med! Jag har hjälm på mig oftast. Har också en kavaj som jag köpt på second hand rätt så billigt! Men sy själv går väl lika bra!
nä...byxor...dom syns ju änd inte! Har svarta ridhandskar, du får ju inte ha vita! Mitt förkläde är beiget...inte säker på vilket material. For på tygaffärn och hittade nåt som såg bra ut! under har jag nån sorts filt.
Jag har sytt ett väldigt enkelt förkläde i marinblått galon/konstläder... Jag klippte bara ut som en halv kjol och sydde fast riktigt breda kardborreband runt midjan.
På huvudet har jag haft keps.
Är det inte krav på att handskarna ska vara beiga/bruna eller är det borttaget eller bara en rekommendation ?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.