Tävlingskavaj

C

claraB

Hej!

Har tänkt köpa en tävlingskavaj men jag vet inte vilken! Är det någon som har några erfarenheter och tips? :D Funderar på en grå:)

Sv: Tävlingskavaj

vill du inte lägga ner en halv förmögenhet på kavaj så har jacson en grå, den har jag och är nöjd för det priset ;)

Själv tycker jag Equiline´s kritstrecksrandiga är sjukt snygg :love: Dock kostar den...

Jag har en Sjöhagen Wear som inte kostar en halv förmögenhet (runt tusenlappen) Gillar den jättemkt :d

älskar min eurostar :love:

n580170023_1233218_6287.jpg

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
348
Senast: CaisaCax
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
2
· Visningar
201
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd