Tävlingskavaj

P

ponny500

Har någon något tips på var man kan hitta bra tävlingskavajer. Gärna figursydda. Jag vill inte ha ett "tält". :crazy:

Sv: Tävlingskavaj

Jag har en jascon, - den är figursydd och kostar bara 500 kr. Ursnygg tycket jag :D :love:

Jag har en jascon, - den är figursydd och kostar bara 500 kr. Ursnygg tycket jag :D :love:

jag jättesmal och har jätteproblem med att hitta kavaj. Den jag har nu har blivit för kort i armarna, annars har den varit bra. Det är en Eurostar och kostar inte heller skjortan, finns på de flesta affärerna, tror H**ks t.ex.

Jag har en grå från CRW..skiiiiit snygg kostade endast 650 kr !!
:D

jag har en från Kingsland, den är figursydd! jätteskön :)
annars har väl de flesta märken figursydda kvajer väl? typ John Whitaker och Pikeur..

Liknande trådar

Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har ni tips på tävlingskavaj som passar till långa smala ungdomar? Ca 160 cm lång men väldigt nätt i kroppen så de flesta kavajer vi...
Svar
3
· Visningar
628
Senast: MiniLi
·
Mat Vi ska ut på camping i tält jag och sonen. Vi åker från Kumla till Lund och tänkte köra längs kusten. Vi åker en onsdag och ska vara...
Svar
3
· Visningar
401
Senast: Milosari
·
Fritid Misstänker att jag inte är den enda friluftsnörden här så hjälp mig att hitta rätt i djungeln av tält! Jag ska köpa tält för...
Svar
7
· Visningar
390
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka