Tävlingsgrenar

F

Fjunet

Okej, nu vill jag ha information om de olika tävlingsgrenarna inom körning. Jag har inte fattat det här med att man tävlar i tre olika grenar? :confused: Förklara någon! :bow:

Sv: Tävlingsgrenar

Dressyren visar att du har kontroll över hästen och kan köra ordentligt. Hästen och utrustningen är ändamålsenlig och i gott skick. Maraton är uthållighetsprovet som kollar om hästen är tillräckligt tränad. Precision är väl en precisionstävling (konsigt va!) men har nog också som uppgift att placera ekipagen.

En mycket kort och ogenomtänkt förklaring:)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: MJLee
·
Tjatter Så till nästa års OS i Paris är det då klart att breakdance blir en gren O_o Jag som redan tycker att bedömningssporter inte bör vara...
Svar
17
· Visningar
1 008
Senast: tanten
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka