Tävlingsbilder

R

Real_Life

Okej... Hur sjutton sitter jag med fötterna? :eek:
"Åh, kolla där borta" *peka med tån* ;) :rofl:
Kopurochjag060325.jpg
Kopur060325.jpg

Kopurochjag0603252.jpg
Kopurochjag0603251.jpg

Så... Några kommentarer? Finns väl inte så grymt mycket att kommentera menmen.
4,8 i fyrgången och 3,8 i tölten, om nån är nyfiken.

Sv: Tävlingsbilder

Det är lite svåra bilder att komentera eftersom dom är tagna fram ifrån :crazy:

Ja det var ju inte jag som fotade ;)
Svårt att få bra bilder på en bana som är inringad av snöhögar på några meter. Nej men det var inte många ställen där det gick bra att fota.
Det här är de enda bilderna som inte är typ rakt framifrån och de är ju inte mycket bättre (förutom en som är rakt bakifrån istället):
Kopurochjag0603253.jpg
Kopurochjag0603254.jpg

Slänger in två gamla bilder (från sidan) också när jag ändå håller på ;) :
Kopurochjag060312.jpg
Kopurochjagigen060312.jpg

De blir så små när jag lägger upp dem, så det kan jag inte göra nåt åt tyvärr...

Real_Life skrev:
Ja det var ju inte jag som fotade ;)
Svårt att få bra bilder på en bana som är inringad av snöhögar på några meter. Nej men det var inte många ställen där det gick bra att fota.
Det här är de enda bilderna som inte är typ rakt framifrån och de är ju inte mycket bättre (förutom en som är rakt bakifrån istället):
Kopurochjag0603253.jpg
Kopurochjag0603254.jpg

Slänger in två gamla bilder (från sidan) också när jag ändå håller på ;) :
Kopurochjag060312.jpg
Kopurochjagigen060312.jpg

Jag tycker din häst liknar en häst i vårat stall (över 100 ishästar) Den liknar Hrafnkatla, hon är efter Atli (elit) dom kanske inte är släckt, men ändå!;)

Han skulle säkert känna sig förolämpad om han var lik ett sto ;) Han vill ju vara hingst :D
Men nej, de är inte släkt vad jag vet. Och tyvärr är han inte min :(

Real_Life skrev:
Han skulle säkert känna sig förolämpad om han var lik ett sto ;) Han vill ju vara hingst :D
Men nej, de är inte släkt vad jag vet. Och tyvärr är han inte min :(

aa men ston och vallacker/hingstar an ändå vara lika ;) och lånar du han bara eller? Vet hur det känns, man vill köpa den men man kan inte/han inte råd/för'äldrarna går ej med på mer häster (som i mitt fall) har i o för sej 2 hästar 1 mammas o den andra min. Men båda är lite werd. men men..

Jaa, klart de kan :)

Han är ridskole- och turhäst till vardags, är halvfodervärd på honom och rider 2 ggr i veckan :)
Men man VILL ju ha mer ändå :D Han är inte till salu och skulle han vara det skulle vi inte ha råd, tyvärr. Men så länge jag får rida honom är jag glad ändå :)

Real_Life skrev:
Jaa, klart de kan :)

Han är ridskole- och turhäst till vardags, är halvfodervärd på honom och rider 2 ggr i veckan :)
Men man VILL ju ha mer ändå :D Han är inte till salu och skulle han vara det skulle vi inte ha råd, tyvärr. Men så länge jag får rida honom är jag glad ändå :)

ja precis! fast va jobbigt med rodskola o shit. Jag HATAR ridskolor, visst jag har själv ridigt på ridkola i 100 år men ändå. det är så jobbigt när man har egen häst om det är ridskola/turridning på det stallet! ush! i alla fall dom hästen man rider/gillar är med!!:mad:

Jag ser inte det som nåt problem, tycker inte alls det är jobbigt.
Vi har en häst också (egen alltså) som står där och fick vara vikarie idag när Kopur tävlade med mig. Inga problem där heller som jag ser det. Inte heller att Kopur går med på turer och lektioner? Han är ju en ridskolehäst så det får man ju räkna med, förstår inte problemet :p

Real_Life skrev:
Jag ser inte det som nåt problem, tycker inte alls det är jobbigt.
Vi har en häst också (egen alltså) som står där och fick vara vikarie idag när Kopur tävlade med mig. Inga problem där heller som jag ser det. Inte heller att Kopur går med på turer och lektioner? Han är ju en ridskolehäst så det får man ju räkna med, förstår inte problemet :p

Det är ju från person till person, och hur utveklad ridskolan/turridningen är. Och vad det är för folk som kommer det. Fast jag är ganska Egoistisk av mej :p aa, fast rider men en ridskolehäst/turhäst så får man ränka med det..

Men på vilket sätt menar du att det är ett problem?
Egoistiska är vi nog allihop, mer eller mindre ;) Själv klassar jag mig till mer :D

Jo, förresten, det vore bussigt om du kunde PM:a svaret så vi inte behöver ta allt pladder här :)

Ja, du ser nästan ut som Charlie Chaplin med fötterna!:rofl: :rofl: :)
Jag satt också lite grand sådär förut, men det går att rätta till förr eller senare!:smirk:

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 517
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 733
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 098
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka