tävlings karens

M

minx

hej, jag undra om någon vet någonting om silon salva.är det tävlings karens på salvan ,hittar den ej på STC-sida,
mix

Sv: tävlings karens

kann även fråga er vad det gäller karensen på fucidin salva.
minx

Är ganska säker på att det inte är någon karenstid på silonsalva, men fucidinsalva innehåller kortison vilket ger 14 dygns karens.

Är ganska säker på att det inte är någon karenstid på silonsalva, men fucidinsalva innehåller kortison vilket ger 14 dygns karens.

Är också ganska säker på att det ej är ngn karenstid på Silonsalvan.
Har för mig att jag pratat med veterinären jag jobbar med om just denna salva då den är bra till det mesta tycker jag.
Både barn och häst!! :)

Ingen karens på Silonsalvan, användbar till allt från barnrumpor till hästar..... Alldeles underbart !!

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 319
Senast: Murray
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 432
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar