Tävlingar sydöstra Sverige

P

Paxinarion

Hi. Nu händer det grejer. 5 sep e,d o c tävling i Kristianstad.
19 sep d-tävling o Appaloosa SM i Ronneby. 18 okt tävling i WHAO tävling Skåne. 25 okt KM i Långasjö . (Emmaboda):D

Sv: Tävlingar sydöstra Sverige

Jag ska skriva för domaren på WHAO's tävling den 5 sep så jag hoppas vi ses där, Paxi! Nästa år när mitt sto inte har föl vid sidan så kommer jag upp till EWRs tävlingar, ser framemot det!

Jajemen det gör vi. Jag har redan anmält mig. Har även mailat till 12 av goa kompisar i ewr ang er tävling. En ringde mig i dag o skulle anmäla sig till er sa hon . Hoppas att fler gör de. Kan vara bra med en för tävling till vår tävling. See ya

Jag ska skriva för domaren på WHAO's tävling den 5 sep så jag hoppas vi ses där, Paxi! Nästa år när mitt sto inte har föl vid sidan så kommer jag upp till EWRs tävlingar, ser framemot det!

Attsicken att det är den helgen, nu missar jag ju tävlingen i Fjälkestad och jag som redan har en pålle på plats för träning där.
Men jag ska ju till Italien i stället så jag ska väl inte klaga :)

Haj. Då är du väl hemma till den 19 då. Välkommen till Ronneby;)

Liknande trådar

T
Distans Hallo Sverige :bow: Jeg er en dansk distancerytter som gerne vil til Sverige og starte tävlinger næste år. Jeg har fået en plan for...
Svar
7
· Visningar
1 505
Senast: Hoppla10
·
Distans Nu är det inte jag som håller i detta projekt utan användaren a_schuber. Dock får jag lov att lägga in inägget igen då jag lyckades...
Svar
8
· Visningar
1 884
Senast: a_schuber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka