Tävlingar runt Stockholm

Puppan

Trådstartare
Någon som vet om det kommer att vara några D-tävlingar i western runt Stockholm inom det närmaste? (Har man westerntävlingar vintertid?)
Ska man vara medlem i någon westernklubb för att delta i D-tävlingar/PP-klasser?
Vad är det för åldersgräns för när man kan använda hatt och när man ska använda hjälm?

Sv: Tävlingar runt Stockholm

Kan tyvärr inte svara på om det är några D-tävlingar i Sthlm-omr snart men det är oftast inga tävlingar vintertid, brukar vara uppehåll mellan okt/nov - feb/mars/april. Kolla WRAS hemsida.

Står även där att man inte behöver vara medlem i klubb för att delta i D-tävl men då jag tävlat har jag alltid fått visa upp mitt medlemsskap. :confused:

99% säker på att hjälmgränsen går vid 16 år men den sista procenten är tveksam om ifall det är 18 år. :smirk:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Tjatter Så. Jag kommer inte överens med reseplanerare varken på SLs hemsida eller google maps :meh: Ni som kan Stockholm, hur skulle ni göra...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 553
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama