Tävlingar på Stockholms stadion?

Robina

Trådstartare
Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men hittar det ingen annanstans och det verkar inte vara någon omgång i GCT i alla fall.

GCT har väl inte gått ut med årets kalender än men i FEIs kalender är det registrerat GCT 26-29/6 i Stockholm.
Tack, jag är antagligen för dålig på att googla. Har funderingar på att ge bort det i present så behöver börja planera lite.

Tack, jag är antagligen för dålig på att googla. Har funderingar på att ge bort det i present så behöver börja planera lite.
Nu har det postat årets kalender och Stockholm är inte med 🤥 Hoppas att du inte kommit allt för långt i dina planer 😬

Synd, det var ju artiklar om att de säkrat Stadion till 2029 eller nåt sånt 🤷‍♀️

Nu har det postat årets kalender och Stockholm är inte med 🤥 Hoppas att du inte kommit allt för långt i dina planer 😬

Synd, det var ju artiklar om att de säkrat Stadion till 2029 eller nåt sånt 🤷‍♀️
Ja jag läste precis på Hippson, och jag misstänkte ju det eftersom Stockholm inte var med på hemsidan.

Ingen som har någon ide på lite större/roligare clinic, tävling eller liknande som kan fungera som present i stället?

Måste det vara i Stockholm?

Annars har du ju Strömsholmstävlingarna i början av juni om det ska vara hoppning.
Och Falsterbo såklart men det är ju en bra bit.

Dessutom svenskt grand national på Strömsholm i juni om galopp är intressant.
Och även en galoppbana i Bro.

Måste det vara i Stockholm?

Annars har du ju Strömsholmstävlingarna i början av juni om det ska vara hoppning.
Och Falsterbo såklart men det är ju en bra bit.

Dessutom svenskt grand national på Strömsholm i juni om galopp är intressant.
Och även en galoppbana i Bro.
Det behöver inte vara i Stockholm men helst inte Skåne (vi bor i Norrland). Strömsholms tävlingen hade varit super (vi har varit där och hem vill dit igen) men jag väntar föl precis då. Falsterbo nns långt, knöligt att ta sig till och just nu inte så roligt av alla skäl. Men tack för tips och förslag har några veckor på mig att fundera än.

Det behöver inte vara i Stockholm men helst inte Skåne (vi bor i Norrland). Strömsholms tävlingen hade varit super (vi har varit där och hem vill dit igen) men jag väntar föl precis då. Falsterbo nns långt, knöligt att ta sig till och just nu inte så roligt av alla skäl. Men tack för tips och förslag har några veckor på mig att fundera än.
Ett tips utanför boxen: Under kristi himmelsfärdshelgen arrangeras jättefina tävlingar i München varje år. Det är så klart ännu längre bort, men samtidigt väldigt trevligt område, bra mat, bra utställare och lite annorlunda mot Sverige.

Ett tips utanför boxen: Under kristi himmelsfärdshelgen arrangeras jättefina tävlingar i München varje år. Det är så klart ännu längre bort, men samtidigt väldigt trevligt område, bra mat, bra utställare och lite annorlunda mot Sverige.
Ja det hade varit roligt!

Liknande trådar

Fritid I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar...
Svar
7
· Visningar
596
Senast: Masqueradee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter GCT-meetinget på Stockholm Stadion går in på sin andra tävlingsdag där den stora lagtävlingen väntar. Men det som många väntar med...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Få har det nog gått förbi att det till helgen vankas Global Champions Tour på Stockholm stadion – ett tillfälle då många världsstjärnor...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 097
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka