tävlingar i västra götaland?

tezzie82

Trådstartare
jag funderar på att starta en pp i sommar med min arab men vet inte om det finns någon i närheten av där jag bor. hästen gillar inte transporten så jag vill helst inte åka för långt :angel:. remmeneritten fanns ju förut och jag bor väldigt nära där, men finns det någon annan i närheten? jag bor i vårgårda kommun (ca 2mil norr om alingsås).

Sv: tävlingar i västra götaland?

Hej
Billingens Distansridklubb anordnar Hökensåsritten 10 maj med två PP 18 och 30 km. Billingeritten den 16 augusti med 30 km PP.
Hökensås ligger knappt två mil utanför Tidaholm.
Billingeritten går av stapeln i Lerdala som ligger utanför Skövde.

Välkommen!!!

Tussi

Sen finns ju förhoppningsvis Kinnekulleritten och Karolinerritten i Västera götaland... samma område ungefär.

kommer kinnekulleritten äga rum i år? har inte hittat något datum för den :(

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 365
Senast: alazzi
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 813
Senast: Lipperta
·
Skola & Jobb För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag som 38-åring hitintills aldrig fått det att fungera med en sysselsättning...
2
Svar
35
· Visningar
3 287
Relationer Man 1: (Bor i annat land, träffat genom gemensamma vänner på festlig tillställning i sagda land.) Jag: lägger upp bild på fb några dagar...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
34 140
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18