Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur 17 gör man när man ska fylla i en tävlingsanmälan? Har laddat ner den från Sif:s hemsida. Men det går ju inte kopiera den till tex microsoft word.
Hur gör man för att kunna skriva på den utan att skriva ut den?
Om du väljer att ladda ner blanketten som excel fil går det att fylla i den utan att skriva ut, du har troligen valt pdf fil, det finns båda varianterna på hemsidan.
IT & mobiler
Hjälp! Vad fasen sker?
Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten.
Jag får bara upp en...
Hästhantering Faktum är att vi har en lite större sjukhage/mindre paddock som är grusad men med en del växtlighet som växt upp igenom. Den skulle jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.