M

Miranda

asså jag ska kanske tävla när jag har tagit mitt gröna kort. Men jag undrar om dom i sekritariatet frågar efter papprena dom vill ha fram eller om man räcker fram dom själv???

När sätts banskisserna upp???

Sv: tävling

Banskisserna får man se på själva tävlingsdagen och brukar sitta uppe när du kommer.

Du kommer att ha stenkoll på alla papper som ska med efter att du tagit grönt kort. När du anmäler i sekretariatet lämnar du bara fram alla papper. Om någoting fattas frågar de efter det;)

Lycka till

tack så mycket :) jag vet att de var ganska dumma frågor, men eftersom jag inte har läst TR så vet jag inte riktigt hur de går till :)

en fråga till bara. Måste man säga till de i sekratiatet vem man är och vilken häst man ska rida, så de vet att man är där. Eller räcker de med bara ppprerna? :confused:

Jag brukar bara säga mitt namn när jag kommer fram till sekretariatet. Sen brukar de alltid fråga efter papper, oftast vill de bara se vaccineringen.

en fråga till bara. Måste man säga till de i sekratiatet vem man är och vilken häst man ska rida, så de vet att man är där. Eller räcker de med bara ppprerna? :confused:

Antigen säger man hästens namn eller så säger man sitt namn (olika), sen kollar de papper och man betalar. Då markerar de att tu betalt och startanmält.

Jag brukar bara säga mitt namn när jag kommer fram till sekretariatet. Sen brukar de alltid fråga efter papper, oftast vill de bara se vaccineringen.

Ja, så brukar det inte riktigt vara i mitt distrikt (gävleborg) men man märker. Är dock arrangörens skyldighet att kolla både vaccination, medlemskort, licens samt och grönt kort.

Ja här frågar de iaf oftast bara efter vaccineringen. De andra papprena har man ju såklart alltid med sig ändå, så det hänger ju bara på de i sekretariatet isf.

Ja, så brukar det inte riktigt vara i mitt distrikt (gävleborg) men man märker. Är dock arrangörens skyldighet att kolla både vaccination, medlemskort, licens samt och grönt kort.

Nja, medlemskort behöver de inte kolla. Vår klubb slutade att dela ut medlemskort för flera år sedan.

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 648
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar