N

Notorius

Får man ställa upp i en tävling där div 2 är med i en klass? Då menar jag att ställa upp i en klass där det inte är lagtävling, och inte vara med i ett lag, utan tex klass 4, LD clear round.

Blev lite virrigt, men om ngn lyckas fatta vad det står så ;) :p

Sv: Tävling

Om propositionen inte säger att klassen är enbart för lagmedlemmar så får du vara med. Är det lagklass eller förklass till lagklass så brukar dock lagdeltagare (+ reserv) ha företräde så om det är många lag så finns det inte så många platser kvar för övriga, men anmäla dig kan du göra.

Sv: Tävling

Det är inte många lag & de två första klasserna är inte lagklasser :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
363
Senast: Cactus
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Svartkatt
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 732
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar