Tävling WHAO! + Skånekamp 6-7/10

Sv: Tävling WHAO! + Skånekamp 6-7/10

Hej
hade anmält mig till lördagen, det vanliga, WP, WH, WR
men hästen blev sparkad av en annan i hagen så nu står hon i Helsingborg till på fredag o sen tar det ju ett tag innan jag kan rida henne igen.
Skånekampen skulle jag inte vara med på då vi inte kan rida på stång ännu, det får bli till nästa år.
Men jag kommer o hjälper till på lördagen o hejar på dig, ska du vara med??

Nej, gud vad tråkigt!

Jag ska vara med i trail-at-hand, Showmanship at halter, WP Junior på lördagen.

På söndagen tänkte jag försöka göra en insats för klubben och därmed vara med i SKK WP och Showmanship.

Hon är ju bara tre så jag slipper tänka på stångbett. Hoppas på att det går vägen och att jag slipper ramla av den här gången... ;)

Ok men då ses vi nog,
hon fick ett rejält jack ovanför knäet så det är sytt med dränering
o jag väntar faktiskt nu på att de ska ringa o säga hur det ser ut när dom har bytt bandaget. Det är ju en stor risk att stygnen går upp. Men annars så missade sparken alla viktiga delar så hon ska nog bli ok igen.

Vi är inte på den nivån att vi kan tävla riktigt ännu. Fast vi ska till Glimåkra (20/10) och testa vingarna lite i nybörjarklasserna. Är redan nervös. :crazy:

Lycka till nästa helg.

Asch, jag åker dit med min tre-åring så pretentionerna är inte särskilt höga. Bra träning vettu. :D Och så hoppas jag på att samla någon poäng till klubben på söndagen. ;)

Ska vara med i nybörjarklasserna i Showmanship, Trail och Horsemanship med min travare.Andra gången vi tävlar, första var i Staffanstorp och jag är jättenöjd med vår prestation där.Han blir lite "het mellan öronen" emellanåt.Hoppas att det går bra...Ska bli kul iallafall...:)

Japp, och du har säkert lika mycket fjärilar som jag har i magen, fast av helt andra skäl.. ;)

Oh ja :crazy:
Haha! Han sa det till och med själv "I know it is a test of nerves". Ojoj... Hoppas bara allt flyter på nu... *nervvrak*

Ska bli kul att se er in action ordentligt denna gången. Sist kom vi ju för sent för all action ;) Hoppas jag hinner se någonting bara, mor och far hade tydligen lite bråttom hem igen...

Åh, när börjar det i helgen? skulle så gärna försöka tvinga någon att köra mig dit så jag kan titta...

11.00 imorgon. Har inte kollat söndag än. Tar en dag i taget tänkte jag..:angel:

Jag hade tänkt ta med mig min dotter och hennes kompis och åka ut imorgon och titta när ni tävlar. :)

Enligt WHAO:s hemsida är det första start kl 10:00 på söndag.

Ah, det är bra. Jag misstänkte det men orkade inte kontrollera det. Vill inte förvirra mig själv ännu. Ska sätta mig och plugga lite mönster ikväll, de är inte så svåra - men de är ju två stycken..! :smirk:
Välkomna imorgon!

Näe, det tro jag inte heller. Tänkte mest på transporten ;)
Vi har 26 mil enkel resa så vi beger oss nog runt 8. Upp tidigt i morgon också alltså :cool:

Ja, men det borde bli bra. Tar ca 4 timmar att köra kan jag tänka mig. Så då bör ni nog inte missa mig. ;)
Sa Markus när han skulle komma?

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·
Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 477
Senast: Fiorano
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 741
Senast: mars
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
858
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka