JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tävling
Trådstartare
Trådstartare
jessicajosefsson
Startdatum
Startdatum
30 Sept 2009
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
1 158
Hej!
min fråga är att: om man får placering tex 1a 2a elr 3a... hur många varv ska man galopperna med hästen inne på ridbanan?
är de olika många varv för 1an 2an och 3an?
jag är ganska ny inom tävling oså!
Tacksam för svar!
Sv: Tävlin..?!
Antar att du menar på ärevarvet?
Alla placerade rider ett varv, och ettan rider 2.
jaa så hette de
okeej hehe tack!
Det som jag hade lite svårt att komma ihåg i början var att ärevarv rids i
höger varv. Kom ihåg det
tack!! de va bra du sa de
har inte ens tänkt på de :P
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Övr. Grenar
Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år.
såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Träning
Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien.
Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Hästmänniskan
Hej,
Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tack. Jag får se. Vi har en känsla att nog är nog nu. Fast jag inte vill. Hon tycker inte det är roligt längre. O 17 år. Ska hitta nån...
Hippocampus
32 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 66 552
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Har haft nån enstaka gräslig valp på mina 25 år av eget hundägande. Majoriteten har varit lätta och relativt beskedliga. Fördelen är att...
Bulldoozer
Idag kl 05:28
Svar: 793
Visningar: 55 088
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
Igår kl 22:47
Svar: 12
Visningar: 355
Hund