Tävla ponny

Ella2020

Trådstartare
Är det någon som vet om man får tävla ponny hur länge som helst fast man får tävla mot stor hästar när man är över 20 år

Är det någon som vet om man får tävla ponny hur länge som helst fast man får tävla mot stor hästar när man är över 20 år

Beror på vilken gren du syftar på. Distansritt och körning har tex ingen åldersindelning. I hoppning får du rida avd B emot andra ponnyer (men då är det ju inget tävlingsmoment).

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
5
· Visningar
586
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 919
Senast: Editten
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 491
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka