Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, tack. Så då kan jag tävla ponny även om jag är över 20 år?Efter 20 så är det bara mot storhäst som gäller. Då är det ingen åldersgräns
Ja det kan du. Du får tävla mot stor häst. Träffar på många vuxna som tävlar ponny när jag är ute och tävlarOkej, tack. Så då kan jag tävla ponny även om jag är över 20 år?
Är det någon som vet om man får tävla ponny hur länge som helst fast man får tävla mot stor hästar när man är över 20 år
Okej, tack! Jag är inriktad på dressyr med en d-ponnyBeror på vilken gren du syftar på. Distansritt och körning har tex ingen åldersindelning. I hoppning får du rida avd B emot andra ponnyer (men då är det ju inget tävlingsmoment).
Okej, tack! Jag är inriktad på dressyr med en d-ponny
hur är det om man vill rida dressyr?Beror på vilken gren du syftar på. Distansritt och körning har tex ingen åldersindelning. I hoppning får du rida avd B emot andra ponnyer (men då är det ju inget tävlingsmoment).
Okej, tackDå är det antingen mot stora hästar alternativt om ponnytävlingar har RÅ-klasser istället för kategoriindelning.
Fast det finns numera ponnyklasser där man som vuxen får tävla mot ponny (RÅ-klasser).Ja det kan du. Du får tävla mot stor häst. Träffar på många vuxna som tävlar ponny när jag är ute och tävlar
Ja just det det hade jag faktiskt glömt. Bra att du påpeka detFast det finns numera ponnyklasser där man som vuxen får tävla mot ponny (RÅ-klasser).