Tävla ponny som storhäst

S

Supersonic_

Om man ska rida en ponny i storhästklasser, behöver man helt ny licens då? Alltså beställa en helt ny hästlicens för 880kr eller vad det nu ligger på. Eller betalar man in en mindre summa och "ändrar" licensen?
Behöver man hästlicensen även om man ska bara ska starta lokaltävling?

Sv: Tävla ponny som storhäst

jag tror att man måste köpa en helt ny. nej, på lokaltävling behövs det inte.

Okej, så det borde vara lugnt om jag anmäler honom till en lokal storhästtävling? :)

Japp på lokala tävlingar behöver du inte ha ngn licens.Tänk bara på att om du startar bland stor häst så får han inte starta bland ponny under samma år om det inte blir ägarbyte.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 425
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V