Tävla ponny på hackamore el sidepull

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Saeta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 520
S

Saeta

Vet ni om man får lov att tävla ponny på Hackamoore (eller ev sidepull). Jag har en ponny som funkar så himla bra på det och skulle vilja tävla henne i både dressyr och hoppning på hackamoret ist för på tränsbett. Får man det?

Ja! Jag vet inte säkert hur det är i hoppning men i dressyr är det INTE tillåtet att tävla på hackamore eller sidepull.

Kolla i TR vad gäller hoppningen. Där står det klart och tydligt vad man får och inte får ha.

Du får tävla hoppning på hackamore, men skänklarna får max vara 20 cm långa :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 508
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 273
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 412
Senast: Ceta
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 462
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31