Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet inte om det finns någon sån här tråd, men jag undrar om man får tävla en ponny som både ponny och häst med två olika ryttare (eftersom den ena inte får tävla ponny längre) under samma period?
Hej =)
Nej de får man inte. Antingen har man ponnyn som ponny eller så har men den som häst. Om den startar som häst så måste man vänta ( vet inte hur länge, men har hört till nästa år börjar. Om du förstår.) ett x antal veckor/månader innan man startar ponnyn som ponny igen.
Tack båda! Det var det jag trodde, men ville vara säker
Har lite problem med det där eftersom jag inte får tävla ponny längre och lillsyrran ska ta över min ponny och tävla lite, men hon vill bara tävla dressyr och min ponny älskar att hoppa och jag skulle gärna tävla hoppning
Ekonomi & Juridik Jag har läst för mycket skräck historier från Dunstan tills jag våger på att byta :crazy: mina tankar går mer åt hur mycket jag hade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.