Tävla i väst?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Arwyn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 554
Sv: Tävla i väst?

om det är hoppning så borde man få ha väst tkr jag. Om man typ ramlar av på ett hinder kan man ju bryta revbenen o sånt ju om man inte har väst på sej... :bump:

Säkerhetsväst får man självklart ha men inte bara det och skjorta utan det måste vara en klubbtröja/jack under eller över.

Men visst får man ha hjälm och säkerhetsväst i Grand Prix i dressyr? har aldrig sett det, men.. :P

För det första så har jag aldrig sagt att jag kommer att dö, för det andra så har jag inte bett om några åsikter om huruvida jag är överkänslig eller inte. Jag frågade om det var tillåtet. Varken mer eller mindre.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Ramona
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 059
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka