Tävla hoppning men inte i lag

S

speedygirl

Ja hur många är det som åker och tävlar på typ lokaltävlingar i hoppning där det även är lagtävlingar men inte ingå i något lag? Funderar på att åka på en och hoppa i Lätt C och Lätt B. Någon som vet om det brukar vara många starter i Lätt B då?

Sv: Tävla hoppning men inte i lag

Här i Sthlm är det så många lag med i ponny allsvenskan div 2 att man inte självklart får vara med i förklassen om man inte tillhör en klubb som har lag med. Och man får definitivt inte vara med i lagklassen individuellt. Men det är nog olika på olika ställen i landet

Sv: Tävla hoppning men inte i lag

Jag rider flera tävlingar i höst där det är allsvenskan samma dag. Här är det inga problem att få rida de klasserna även om man inte rider lag.

Står det inget i propositionen så kan du självklart anmäla dig.

/C

Liknande trådar

• Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 565
Senast: Mia_R
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 563
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka