Tävla dressyr med islandshäst

L

Linneeaaa

Hello!
I augusti ska jag för första gången tävla dressyr med min islänning :) Det ska bli så spännande :D

Är det nån som har tävlat mycket i dressyr med islänning?
Tänkte om nån kunde berätta lite och hur lngt ni kom, vilken placering ni fick och så :)

Sv: Tävla dressyr med islandshäst

shiit, gud vad kul :) har inte tävlat dressyr med min, ( undra varför? :angel: ) man jag skulle vilja prova :)

har inte tävlat men tänkte på dressyren till hösten... har bara en 6 åring så vi testar det mesta och får sen utvärdera vad vi ska tävla...

linisen84 skrev:
har inte tävlat men tänkte på dressyren till hösten... har bara en 6 åring så vi testar det mesta och får sen utvärdera vad vi ska tävla...

Vartska du tävla?

Det blir nog på sthlms mästerskapen på toftinge banan i Älmsta.... /Lina

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka