Tävla Dressyr i marinblå kavaj?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare TAphoto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 208
T

TAphoto

Hej, Vad tycker ni om att tävla dressyr i en marinblå kavaj med röd krage på? Jag tycker att den är jätte snygg men passar den till dressyr? :)

Sv: Tävla Dressyr i marinblå kavaj?

Jag ser inget emot det. Älskar marinblåa kavajer. En röd kant till det tror jag bara sätter lite färg på er. :)

Hmm.. beror lite på tycker jag.
Vad tävlar ni för nivå, vad är det för häst?
Vad har du för schabrak m.m.? :)
Lägg gärna in en bild på kavajen så är det enklare för mig att bedömma vad jag tycker :D

Hej, Vad tycker ni om att tävla dressyr i en marinblå kavaj med röd krage på? Jag tycker att den är jätte snygg men passar den till dressyr? :)

Jättesnyggt! Huvudsaken är att du matchar med resten av utrustningen, tycker jag iaf! :D

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 452
Senast: Mirtai
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: Ketrawzc
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det nederländska ridsportförbundet (KNHS) har utökat regelverket gällande att tävla dressyr på bettlöst huvudlag. Från och med den...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka