Tävla barfotahäst..

Sv: Tävla barfotahäst..

Jajamän. När hästen lämnades bort för ett år sedan sa fodervärdarna att dom inte skulle rida hästen, bara ta någon skrittur i veckan, men när hästen kom tillbaka fick jag veta att deras döttrar 13 och 15 år hade motionerat henne. men när jag skrev den här tråden hade hon inte kommit hem , men nu har hon det! Åå vad svårt allt är att förklara! men i alla fall så mår hästen bra och det är huvudsaken!
Vi ska sko henne så snart som vi får tag på hovisen. så får vi se om det går bättre med den nye!

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
671
Senast: Miingla
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 316
Senast: Miingla
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Hästvård Jag har ett problem som känns svårlöst. Mina hästar - som numera inte rids - har gått barfota i flera år. Den ena hela tiden, och den...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 406
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve