Tävla b-ponny?

Moaberg

Trådstartare
"Åldersgränsen" för att tävla b-ponny är ju upp till att man fyllt 13. Men finns det någon möjlighet att tävla b-ponny om man är 14/15? Det var någon som sa att man kan tävla i en c-ponny klass med b-ponny? Är det någon som har koll på om det finns någon möjlighet att tävla med b-ponny efter att man fyllt 13?

"Åldersgränsen" för att tävla b-ponny är ju upp till att man fyllt 13. Men finns det någon möjlighet att tävla b-ponny om man är 14/15? Det var någon som sa att man kan tävla i en c-ponny klass med b-ponny? Är det någon som har koll på om det finns någon möjlighet att tävla med b-ponny efter att man fyllt 13?
Är den inmätt som b-ponny så kan den inte tävla som c-ponny. Däremot kan en överårig ryttare tävla b-ponnyn i avdelning b.

/Lady_S

Om inte TR är ändrat så får du tävla dressyr och fälttävlan de tår du fyller 14 också.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Fiorano
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
335
Senast: Cactus
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 104
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38