tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 365
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Åh! Just de där textraderna är min häst också! Hon var för mig ett mycket sällsynt exemplar, hon bröt benet i hagen den sista augusti, den där låten var för mig hennes redan innan dess men precis som de där raderna så känns det nu! Funderar själv på att skriva ett sällsynt exemplar någonstans på kroppen med hennes frysmärkning under.

Senast ändrad:

KL

Ni som har tattuerat magen, hur ont gör det?:p Jag har en på ryggraden och konturerna gick bra men fy för skuggningen!

Skuggan_

KL

2-7.jpg

Tatuerade mig tidigare idag! Har en kompis som är lärling så hon får öva lite på mig. Jepp, jag gillar Harry Potter :angel:

Tack, är supernöjd med den :D Önskar mest bara att jag fått dit den lite tidigare!

Vad är det för något?

Skitsnygg för övrigt!

jamen just ja. vad dum jag är som missade det!

tror ni den här blir snygg om man skuggar den och ger den lite mer "djup"? börjar tröttna på att den inte passar in med resten av tatueringen...
stock-vector-tribal-horse-head-design-perfect-for-logo-or-tattoo-vector-in-eps-format-1680609.jpg

Svarar båda; tack så mycket! Är så nöjd! Har velat ha den väldigt länge. :)

Knapplån.

Här är mina 3, har ritat alla själv. :D
Dock ska jag fixa till den på benet då färgen börjar bli dålig.

IMG_3197.JPG

IMG_3199.JPG

IMG_3207.JPG

Snygg tatuering!

Halvt KL

Blir himla sugen på en tatuering när jag läser denna tråden.. Frågan är vad :p

men ååh!! :love: Nu blev jag inte alls avundsjuk.. :angel:
Har velat göra den symbolen hur länge som helst men det har inte blivit av. :p

fransis: tack tack! :D

sandra87_: samma här! har gått hur länge som helst och tänkt "dödsrelikerna, ska bli av någon dag!" och så äntligen kände min kompis att hon kunde göra den :D

Man kanske skulle blinka lite med sambon.:D
Är ju jul snart.. ;)
Fast gör man det i ungefär den storleken lär det ju inte kosta så supermycket.

kl

Åh åh åh jag har tatueringstid! :D Men inte förrän 24januari...
Nästan en half-sleeve och HUR ska jag klara att vänta över en månad?? Men tror det kommer bli så bra, och studion är finemang och alla var galet trevliga.
Taggad!

Kl.

Idag var det en tatuerare på besök i vår lilla by som tatuerade in mindre föremål för 500-lappen och där pengarna gick till att hjälpa katter.
Såååå sugen men tyvärr blev det inget, kändes lite för hastigt för mig som fick reda på det dagen innan.. fattig student ;)

Jag har en tiger som går från armhålan till höftbenet, på sidan under revbenen tyckte jag var värst. Alltså. Riktigt jävla vidrigt illa. Hittills har jag suttit 6 h på den men måste sitta 3 h till. Ont om FÄN gör det - men fint blir det ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 243
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2