tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 351
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

KL

Gjordes igår:

252226_10150198493315735_751360734_7188336_5294892_n.jpg

Ni som är nytatuerade (eller ja, tatuerade 2011), hur gör ni med solen nu i sommar? Kör ni stenhårt på solskydd? Min är från 26 februari och sitter vid höften

2011-05-30-16-19-25_150363395.jpg

men vill gärna visa upp den nu i sommarbikini, vill dock inte ha en blekgrå tattis nästa säsong :p

Jag har solat ur mycket med mina nygjorda, båda solarium och ute, täcker dem ej. Ej solskydd, håller sig riktigt svarta ändå! Min första har jag solat mycket solarium med, hade solskydd i början men gett upp det nu. Den håller sig svart ändå :)

Jag tänkte köra på solskyddsfaktor, om min blir av innan hösten. Skit att han ska vara så populär :mad: :p Om jag inte blir avrådd å det grövsta då.

Och tack! Postar en bild såfort den är färdig såklart :D

Har någon varit på Flash Fighters i sthlm och tatuerat sig? Är sugen på att göra min nästa hos dem och det är ju alltid kul att höra vad andra har för erfarenheter innan man bokar tid. :)

*kl* Det är ju bara en massa herrans texter ni tatuerar in. ;) Har ingen några skojiga motiv att visa upp?

Agapi: Vad fick du ge för ditt lilla hjärta? :)

Knapp

Min sötnos

32443101.jpg

Planera nästa tatuering som jag fundera på att göra till hösten om pengarna finns där. Ska be personer som påverkat mitt liv och som betyder mycket för mig skriva ner sitt förnamn på ett papper så jag kan tatuera in det på foten i deras egna handstil. En tatuering jag vet kommer betyda otroligt mycket för mig :)

Jag har gjort en av mina större på Flash Fighters och är mycket nöjd. Jag jag gjorde min hos Aniela.

Haha men text är ju mycket finare än motiv ;)

Jag betalade 500 kr för hjärtat plus en text på sex ord. Billigt, billigt!

Jag har ett litet (ca 3 cm) ärr under nyckelbenet på vänster sida... jag funderar på om jag skulle göra typ tre hjärtan, med ett ovanför, ett mitt över ärret och ett under alltså \ eller / ...
Vad tror ni om det? :)
Funderar isåfall på att göra samma fast med stjärnor på höger sida...men jag vet inte?

Har någon varit på Flash Fighters i sthlm och tatuerat sig? Är sugen på att göra min nästa hos dem och det är ju alltid kul att höra vad andra har för erfarenheter innan man bokar tid. :)

Mia gjorde en av mina och pja, det är ingen som gissar vad det är på motivet - om vi säger så :( Så, nej, jag är inte så nöjd...

Ska göra en cover-up över just den tatueringen så småningom och ska göra hos Jens på Heavenly Ink :)

97369_1275511380.jpg

Helt nygjord på bilden :D Gjordes för ett årsen och jag har designat fjärilen själv ;)

KL

Bild direkt efter att jag klev upp ur stolen idag:) Andra sittningen på min halvsleeve!
rasputin_151452567.jpg

Najs! :love:
Jag börjar ana att mina plötsliga allergireaktioner beror på den röda färgen i tatueringarna :(

Tack!:)

Usch då:( Vad gör man åt det isf, man kan ju inte direkt plocka ut den röda färgen igen...:o

KL

Har äntligen fått lite färg på sleeven, känns som att det går alldeles för långsamt framåt :p
frg_151459880.jpg

Tatuerare är Daniel Gardebrandt på Outernational tattoo i Örebro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 238
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
250
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna