Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Felicia, på Buzzstop28 i Göteborg@Trott Du har säkert skrivit det innan, men vem är det som gör din påfågel?![]()
Såg den på hennes instagram och tyckte att jag kände igen denFelicia, på Buzzstop28 i Göteborg![]()
Ja hon är grym!Såg den på hennes instagram och tyckte att jag kände igen denhon gjorde min senaste också, så jäkla duktig.
Nu har ju inte jag gjort en sleeve visserligen, men min påfågel är ju rejälÅhh, ni som har gjort en full sleeve, ni skulle inte vilja berätta vad de kostade?
Ska göra en dels för att det är sjukt snyggt och dels för att täcka upp en massa fula ärr lite. Blir i så fall inte aktuellt förrens tidigast till hösten för min del, men vill veta lite hur mycket pengar jag ska spara ihop.Förstår att det är olika från person till person/studio till studio/artist till artist osv men tänkte det kunde vara bra att ha någon koll på det ungefärliga prisspannet...
Nu har ju inte jag gjort en sleeve visserligen, men min påfågel är ju rejälHittills har jag suttit 5 omgångar, förhoppningsvis sista nästa gång. Flesta gånger full dag dvs 7 timmar, vilket kostade mig 6000 kr. Min tatuerare tar 1600 kr/t, eller som sagt 6000 för en heldag. Så hur mycket det kan kosta spelar ju även in hur länge man orkar sitta
En vän har gjort en "halv" sleeve, och han har nästan lagt lika mycket på sin arm, som jag på mitt ben, pga att han bara klarar av runt 3 timmar i stöten, vilket då gör det dyrare i slutändan trots antal timmar är mindre (vi går till samma studio)