tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 360
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

kl
Min nyaste gjorde jag i tisdags och den ser ut såhär:
tatoooo.jpg

East Street? :D

Nej, jag har ingen personlig erfarenhet av tatueringsstudion. Piercingdelen vet jag däremot är seriös och bra, så förhoppningsvis håller de båda samma nivå!
Hehe ja, East Street. :o Skrev fel och sen kunde jag inte ändra inlägget. :crazy:

Min bror har gjort en tatuering där. Han är mycket nöjd. :)
Skönt att höra. Min kompis som också gått dit hade pratat med flera av sina arbetskamrater som själva hade varit kunder där så hon hade i sin tur blivit rekommenderad till stället. Men då har jag inget att vara orolig för då. ;)

riktigt snyggt Mimi!!

till East street ska min kära systerson gå och tatuera sig, även han har fått jätte bra rekommendationer om dom.
Jag lyckades med en spontan drop in tatuering idag. Tommy på Saints och Sinners ställde vänligen upp och gjorde mig lycklig!
Nu har även jag en diamant. Den hamnade på höften. Apnöjd och jätte lycklig. Ska försöka ta tag i foto imorgon.

Knapp. Jag ska ge mig ned till studion så fort paddock checken hamnar i min hand.. Ska reparera den jag har på höften och slänga i något som kommer påminna mig om tiden härvi usa

Och jag ska försöka pallra mig iväg till min tatuerare imorn och se om man kan boka tid, vet dock att han har massor att göra bra tid framöver..=/

Jag går och funderar på en tattuering, och vill väldigt gärna göra en testral (en "skeletthäst" som finns med i Harry Potter bla). Men jag hittar inga bra bilder! Jag kan inte rita för 5 öre, och vad jag vet känner jag inte någon som kan det heller:p Så jag behöver bilder för inspiration om hur tattueringen skulle kunna se ut, men jag hittar ingen riktigt bra. Jag har letat bland Googles bilder.. Någon som vet vart jag skulle kunna tänkas hitta nått? Jag vet att jag kan gå till tattueraren och be h*n rita upp en, men jag antar att det kostar pengar, och om jag inte blir nöjd med den så känns det bara dumt, därför skulle jag vilja ha en bild jag gillar att utgå från, och sen göra ändringar på.:laugh:

Jag skulle vilja att det står ungefär som den här gör:

images

Men jag vill att själva motivet ska se lite mer verkligt ut, lite mer som den här:
images

Skulle det passa på skuldran tror ni?

Jag är som vanligt jättetöntig och vill inte säga, men bild kommer så fort den är gjord! 27e aug :D

kl*

min första tatuering som gjordes sista dagen i ayia napa!
har velat göra den i 2år men det blev impuls där på cypern :D
32638917.jpg

Sssch jag vet. Min kompis har tid tisdag nästa vecka, ska göra en blomma på utsidan vaden. Ni kan ju få bild på den medan jag dör över att jag inte har råd att göra min tidigare >_< (tro mig, då hade jag gjort det :p )

Jag, min bror och en kusin har tatuerat oss på East street och alla är nöjda. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 242
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
250
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna