Jenka

Trådstartare
Var hittar man sånt och vilken rekommenderas? Eller kan man använda typ helosan?

I nuläget är det inget Sigge störs av, trampdynorna är bara lite "fnasiga" så de river mig när han har tassarna mot huden. Lär väl bli värre under vintern dock.

Sv: Tassalva

Skillningaryd Fyra Ess tassalva tycker jag är oslagbar!
Eller om du för den delen har Fyra Ess hästsalva funkar den lika bra, men luktar mycket värre.

821000.jpg

Jag använder silversalva vid behov. Fungerar bra, men hunden HATAR den:o

Man kan göra vad man vill med honom, bada, borsta, klippa klor, tvätta/lägga om sår etc utan att han rör en min. Men kommer tassalvan fram ligger han och vrider sig och stön-gnäller (låter typ åååååååhhh:p) för att flyga upp och gå och torka av sig i min säng när jag är klar:angel:

Kan tänka mig att den luktar nåt konstigt (aloe vera TROR jag, är det i iaf).

Jag har hört att Försvarets hudsalva funkar utmärkt! Inget jag testat dock, för min hund har aldrig haft behov av det.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: Emma-pemma
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 530
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 183
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna