Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var hittar man sånt och vilken rekommenderas? Eller kan man använda typ helosan?
I nuläget är det inget Sigge störs av, trampdynorna är bara lite "fnasiga" så de river mig när han har tassarna mot huden. Lär väl bli värre under vintern dock.
Jag använder silversalva vid behov. Fungerar bra, men hunden HATAR den
Man kan göra vad man vill med honom, bada, borsta, klippa klor, tvätta/lägga om sår etc utan att han rör en min. Men kommer tassalvan fram ligger han och vrider sig och stön-gnäller (låter typ åååååååhhh) för att flyga upp och gå och torka av sig i min säng när jag är klar
Kan tänka mig att den luktar nåt konstigt (aloe vera TROR jag, är det i iaf).
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...