Tärnsjös ponnysele

kolblakkur

Trådstartare
Finns det någon som har bilder på Tärnsjös ponnysele? Tänkte beställa en från Equilex men där fanns ingen bild. Vill gärna se den innan jag beställer....:crazy:

Sv: Tärnsjös ponnysele

Ponnyn jag körde hade en sån. Men det är inte den bakselen eller huvudlaget. På tärnsjös hemsida tror jag du kan se bättre bilder..

d8b45abf108562eb582b397f4b42de56_500_373.jpg

Tycker den skakelögglan inte verkar så smidig:angel:
F1110020-A.jpg

21727119.jpg

13123600.jpg

Dom två översta e ju från Tärnsjös sida, den sista (lånad av Svanhild) tycker ja även liknar Tsjös sele?:angel:

Hittade en annan bild på Clicken;)

Bakselen e inte tärnsjö....willabs kanske?:angel:

Senast ändrad av en moderator:

haha... vart hitta du den? Jo det är nog willab, i ponnystorlek tror jag det var. Skackelfästningen är inte den bästa men tycker ändå inte den var så krånglig. Fint och lätthanterligt läder så det blir som en trög snabbkoppling.

Hjälp vilken ful sele :eek: Det blir ingen Tärnsjö, oavsett hur bra kvalitén är...

haha ja lite den ser fakstiskt *lågpris* ut fast den e så dyr:crazy:

Jag har tärnsjös ponnysele och är nöjd, ser helt okej ut.
Men den finns inte längre, de har alltså slutat tillverka den, så equilex är nog bara ouppdaterad:idea:

Då skulle du ju kunna fota den å lägga ut här?:laugh:
E nyfiken på det där skakelfästet:angel::D

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 135
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 351
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 771
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
414
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen