Tar hjälp av er!

V

vitsippa

hallå alla buke fantaster :) Tänkte kolla mer er en sak här som jag funderar över.
Jag har under en ca 3 månaders period haft en mycket konstig känsla att jag är garvid, att jag bär på något. Har även haft under ca 3 veckor illamående samt känningar i bröst och väldiga humör svängningar.
Jag gjorde grav test som visade negativt och jag fick min mens några dagar förtidigt som endast vararde i ca 3 dar. Nu visste jag att jag inte var gravid men hadde fortfarande samma känsla inom mig + att min mage svullnat upp nå kopiöst, till coh med att min sambo frågat om jag är gravid. Jag hade inte längre illamående men magen var fortfarande lika svullen samt att jag hade som täningsverk runt revbenen och ljumskarna som försvan efter ca 1 månad. Gjorde ytterligare ett grav etst för min sambo var så orolig som visade neg. Jag började så småningom känna som jättesmå känningar i magen, som små fiskar simma elr hur man kan beskriva de. Trode och tror nu men med en fundering på att de var luft bara. Nästa mens kom men alla knäppa symtomer + att jag nu gått upp ca 2 kg på en månad. Var hos bm och gjorde grav test visade neg. Har säkert gjort 5-6 st och alla visat neg. Jag är ju iofs rätt så säker på att jag inte är gravid men har dock ännu kvar kännslan att de e nått. De har gått ca 3 månader sen de hela började ungefär och min mage är fortfarande uppsvullen. Nu har jag dock känningar i magen presic som muskler drar ihop sig samt att det helt plötsligt gör ont i revbenen tex.. ligger ja på mage när ja ska sova så känns det som något är i vägen samt när jag lägger mig på sidan så känns det som magen flyttar sig åt sidan. Trycker jag på magen så skvalpar det om man lyssnar noga..
Kan jag trots alla neg svar vara gravid? :

Tacksam för om ni möjligtvis kanske kan ha någon teori!
 
Sv: Tar hjälp av er!

hej

din kropp kan vara gravid ca 2månader efter ett missfall ex.
man behöver inte märka missfallet för det kan vara så tidigt gånget
men innan kroppen förstår det kan du fortsätta att vara gravid.

men ta ett-två test till för säkerhets skull!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 837
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 707
Senast: Jamtland
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 766
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Min staffetik på 2 år fick diagnosen akut gastrit för två månader sedan. Det tog ett tag innan vi förstod var det var, det började med...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp