Sv: Tappat livsglädjen?
Jag säger ändå som fler här - hon behöver en röntgen av hela halsen, nacken, huvudet och tänder!
Då måste du väl till en klinik, inte endast tandläkaren?!
Ja problemen med ätandet beror säkert på en eller flera frakturer i tänder, MEN det kan även bero på fraktur i nacken - eller kompressioner av kotor.
Kolla hela hästen först!!
I all välmening, för jag kan förstå att du känner dig påhoppad. Det är inte lätt att veta vad man ska göra i initialskedet och du litade på din veterinär - men som du själv är inne på så kan du inte avvakta längre. Något är fel - väldigt fel, om inte smärtstillande hjälper.
Har du inget djursjukhus du kan ta henne till som kan kolla allt på samma gång?
Hur som helst om ni LÄSER det jag skriver så ska hästen röntgas och jo jag tänker ta henne till tandläkare eftersom hon inte äter och då brukar problemen vara mage eller mun, dessutom kan tandläkaren röntga också och då utesluta fraktur i käken. NEJ jag ska inte åka till et det första jag gör, det är om inget annat hjälper.
Jag säger ändå som fler här - hon behöver en röntgen av hela halsen, nacken, huvudet och tänder!
Då måste du väl till en klinik, inte endast tandläkaren?!
Ja problemen med ätandet beror säkert på en eller flera frakturer i tänder, MEN det kan även bero på fraktur i nacken - eller kompressioner av kotor.
Kolla hela hästen först!!
I all välmening, för jag kan förstå att du känner dig påhoppad. Det är inte lätt att veta vad man ska göra i initialskedet och du litade på din veterinär - men som du själv är inne på så kan du inte avvakta längre. Något är fel - väldigt fel, om inte smärtstillande hjälper.
Har du inget djursjukhus du kan ta henne till som kan kolla allt på samma gång?