Tappat färgen m.m.

Magiana

Trådstartare
Mobilversionen av Buke har tappat färgen och det här meddelandet gick inte att skriva på mobilen. Rutan för texten saknades. Jag kan inte heller längre se notiser i mobilen.

En sak som jag också stört mig på är att buke lägger sig som en rätt smal remsa i vänstra kanten på webbläsaren i mobilen så jag får alltid förstora upp sidan för att kunna se vad det står.

Är det någon annan som har liknande problem, hos mig finns inte alls dessa problem?
Vad använder du för mobil/webbläsare när det ser konstigt ut?

Jag har en Samsung med Android. Hur tusan man tar reda på vad webbläsaren heter och vilka versioner webbläsare/operativsystem har, vet jag inte. Datorer kan jag men inte mobiler.

Vet du vad din Samsung heter?
Jag har en android mobil och där fungerar det bra. Om din mobil inte är flera år gammal och aldrig uppdaterad så tror jag att det hänt något konstigt med den så att den inte fungerar som den skall. Under inställningar och Om har jag för mig att man kan se vilken version av android det är.

Mobilen köptes i somras så den är inte alls gammal och den har uppdaterat automatiskt 1-2 gånger sedan dess. Det är en Samsung Galaxy S2 Plus.

Modellnr GT-I9105P
Androidversion 4.2.2

På min Samsung S lll med Chrome händer det titt som tätt att texten blir som en smal tarm längst till vänster på skärmen.

Byter jag sida blir den som vanligt.
Dock är det irriterande att behöva byta sida stup i kvarten.....

När jag tittade tidigare idag hade färgen återkommit men jag kunde fortfarande inte skriva inlägg eftersom rutan för texten saknades. Det var bara knapparna under textrutan som syntes.

Men sidan är fortfarande som en smal remsa längs vänsterkanten och så har det ju alltid varit. Eftersom jag avskyr mobilsurf rent generellt har jag bara suckat och förstorat upp sidan. Allting är ju ändå knöligt med mobilsurf.

Jag tror fortfarande att du har något problem med din telefon/inställning på din telefon.
Jag grävde fram en urgammal androidmobil med android 1.5 och på den ser sidan ut som den skall, även om det går långsamt.
Fungerar det på den bör det fungera på din mobil, tycker jag.

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 070
Senast: EmmaW
·
Bukefalos Är det något fel på min dator, eller är det någon bugg på buke? Det verkar som att alla bilder på bukefalos just nu är upp och ner...
2
Svar
21
· Visningar
4 545
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar