Tappat bort grönt kort .

cusan

Trådstartare
Jag tog grönt kort första året kravet kom , men har tappat bort det .
Vet ni om det finns reggat nån stans så man kan beställa nytt ?

har du haft licens och tävlat förut? Då ska det finnas sparade uppgifter hos förbundet. Det lär väl visserligen finnas uppgifter hos den klubben du tog kortet hos. När jag behövde kortet igen 2011, efter att inte haft tävlingshäst på några år, så ringde jag bara förbundet och frågade, så skickade de ett kort. Nuförtiden har man inte kort, så det är bara att ringa dem så berättar de hur du ska göra nu.

@cusan Det finns hos Ridsportförbundet. Jag tog mitt 1995 och har bara tävlat på 90-talet utan resultat. Jag skickade ett mejl till dem om mina personuppgifter, distrikt jag tog det i och årtal. Inga problem, det reggades i tdb efter nån dag/vecka.

Är det möjligtvis någon som på rak arm vet vilket år kravet infördes ?
( skämmskudde)

jag kapar tråden lite, har en dum fråga. Har precis startat ett konto på tbt, hur gör jag för att få in mitt gröna kort i tbt?

@landet

Jag mailade till distriktet som klubben där jag tog grönt kort tillhör. Skrev mitt namn, p-nr, år jag tog det, namn på klubben och på provledaren samt numret på mitt gröna kort. Vet inte om all den infon behövs, men de fixade det direkt :)

Liknande trådar

Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: Fille
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar