tappat bort grönt kort

V

vike

tog kortet för mycket länge sedan. Har sedan haft ett långt uppehåll från hästar, och framför allt från tävling. Är nu på g igen men det gröna kortet är borta...vad göra??:confused: vill ju helst slippa ta nytt

Sv: tappat bort grönt kort

När jag gjorde av med mitt så skulle man veta vilket år man skrivit provet och för vem. Sen sätta in 150 kr... nu hittade jag mitt kort så jag gjorde ju aldrig det. Gå in på ridsport.se och kolla på grönt kort, tror där står vad du gör när du tappat det! Du ska inte behöva ta nytt!

Du behöver inte en ny bricka då de är avskaffade från och med i år. Nu sköts allt genom tdb, hur smidigt som helst :) Är nog dock så att du behöver registrera det på tdb på nåt sätt, minns inte riktigt hur det var när jag gjorde det men kika på SvRF's hemsida så ska du nog hitta.

ja det verkar ju kanon...har läst på lite och bitarna börjar falla på plats:idea:...dock något förvirrat i huvudet än...men kommer troligtvis inte tävla förrän efter sommaren

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 429
Senast: Grazing
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30