Sv: Tapeter

I en tapetaffär eller webshop.:idea: Googla på tapeter online eller liknande sökord. Den enda firma jag kommer på direkt är Boråstapeter som har en del tapeter åt det hållet.

Åh, jag köpte en underbar tapet från Decor Maison från kollektionen Modern Classics. (mer specifikt 2136) Har dock inte fått upp den än:grin:

Mitt tips är alltså att gå in på en sida på nätet och välja och vraka mellan fina tapeter. :d

Lim och handtryck trycker äldre mönster. De använder även gamla valsar och riktiga pigment som de blandar själva. Inte de billigaste tapeterna, men vilken kvalitet.

http://www.limohandtryck.se/

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: ptr
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Ska eventuellt flytta till en lägenhet med väv på väggarna. Det är absolut inte något som är aktuellt att dra ner då det är en...
Svar
15
· Visningar
750
Senast: Philosophia
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka