Sv: Tapet

Jag tror den kommer att bli mycket bra ihop med möblerna!

(Kul att "se" dig förresten, har inte sett dig på länge!)

Sv: Tapet

Tack för er input!

Ska försöka få tag på den tapeten eller en liknande tror jag.

(Jacko: jag jobbar för mycket - sitter nu med en deadline som jag måse skicka innan jag går till ordinarie jobbet imogon bitti - bygger hus för fullt, hinner knappt rida lilla hjärtat och min dator är trasig: taskiga förutsättningar!)

/Majola

har valt kök och kakel till detsamma + tre badrum och en tvättstuga idag. Visste ni att en bra kakelrådgivare kan rädda ett och annat äktenskap (och bristen på köksrådgivare kan äverntyra dem!)

Liknande trådar

Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: Cambrie
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 096
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar