Tapet till hallen

athena

Trådstartare
Vi håller på och gör om hallen och jag behöver lite inspiration...

Tidigare var den MÖRK - bröstpanel och tak i obehandlad fura, mörkbrun sjögrästapet ovan och mörkbrun matta. Dessutom inte ett fönster.

Nu har vi målat allt trä vitt (utom trappan till övervåningen men det får bli i sommar). Jag hade tänkt måla även ovanför panelen men inser att det blir för blackt (värmländska? Mesigt, blekt typ). Så det måste till en tapet!

Jag utsåg denna:

large.jpg

...och fick beröm i affären för att jag hade hittat deras dyraste ;).

Den kostar 750:- per rulle och det är iofs ingen förmögenhet, men vi sliter rätt mycket på vårt hem så det vore trevligt med halva priset ungefär! Måste ju finnas massor i liknande stil, har ni några tips?

Sv: Tapet till hallen

Vad heter tapeten? Jättefin!
Sandbergs brukar ha fina randiga tapeter (men det här kanske är en Sandbergs?!) men de är också rätt dyra. Kunde inte tapetaffären hjälpa dig med några alternativ?

Ja det är en Sandberg, Sigge Ljusblå heter den.

Få hjälp i affären - visst, men inte min grej ;)

Rusta :eek:

På riktigt?

Riktigt Usla Saker Till Alla :D

Jag har shoppat riktigt bra tapeter där till hyfsat billigt pris. Nu senast förra veckan - enfärgade ljusblå papperstapet som passar perfekt i min nya walk in closet. 50 kr rullen - gratis ju :D

/Lizzie

Liknande trådar

Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka