S
sanfransico
En löjlig fråga kanske.... men skall det vara helt släckt i stallet på natten, det finns ännu inte ngn nattbelysning, eller kan det vara tänt?
Vilket föredrar hästarna??
Vilket föredrar hästarna??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns absolut ingen anledning att ha nattlampa. Hästarna ser mycket bra i mörker.
Immer
Men tänk själv om ni skulle stå i becksvart mörker och äta, ser ingenting, och vips så klev du i vattenhinken (om man nu har den på marken).. Jag tror att dom mår bäst om dom har en liten "nattlampa" som inte lyser starkt men att man ser iallafall.. Ni skulle väl inte vela ha kolsvart i erat rum om ni skulle vilja dricka vatten, ni ser ju inte ens vart vattenskålen är, visst nog vet dom vart den ligger och ögonen vänjer sig efter en stund men ändå, jag tkr att en svag nattlampa är bäst hihi
är du säker på det?
för när vi hämtar hästarna i hagen på kvällarna händer det tt de går rtt på en, ser inte att man står där.
de ser ju bara svartvitt, vilken färg ser de när det är svart ute?
vi har en nattlampa tänd, men den är svag.
Men tänk själv om ni skulle stå i becksvart mörker och äta, ser ingenting, och vips så klev du i vattenhinken (om man nu har den på marken).. Jag tror att dom mår bäst om dom har en liten "nattlampa" som inte lyser starkt men att man ser iallafall.. Ni skulle väl inte vela ha kolsvart i erat rum om ni skulle vilja dricka vatten, ni ser ju inte ens vart vattenskålen är, visst nog vet dom vart den ligger och ögonen vänjer sig efter en stund men ändå, jag tkr att en svag nattlampa är bäst hihi