Tänkte bara visa ..

Personligen tror jag att det är vanligare att hästar tycker illa om ryttares händer än ett specifikt bett.. Med mjuka, följsamma händer tror jag inte det spelar nån större roll vilket bett man har.. Men en hård ryttarhand kan göra det snällaste bett skarpt..

jag maste fa saga att jag inte tycker om bilder pa djur som skall demonstrera vissa saker, tar man en bild och sedan drar den ur sitt sammanhang kan man fa det till vadsomhelst, om jag lastar min hast hemma och den halkar pa rampen av en olyckshandelse skulle en kvallstidning kunna anvanda en bild av detta till att salja losnummer om vidriga slaktdjurstrnsporter.

denna bild kanske visar en hostande hast!

Nej det kan jag hålla jag med om! Men det här är min egen bild, så jag vet själv vad det handlar om!
Det är skillnad om man "stjäl" någon annans bild, tycker jag. Detta är ju min häst och jag vet att hon inte trivdes med sitt bett på slutet. Det blev väldigt tydligt för mig också när jag fick se bild på det.. :crazy:
Har bytt nu.. kanske jag inte ens behöver säga..! :p

hihi...hrm.. jo... såg just bilder på när vi lastade min pålle... en bild kan verkligen ljuga när den tas ur sitt sammanhang.. och hästar kan göra gräsligt konstiga miner när de surar :crazy: ;) :p :D

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 701
Senast: Claraclara
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
966
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka