- Svar: 3
- Visningar: 569
Jag var på en halvtimme film, träffade sen karriärcoach M... Och femte åsikten om hur ett cv ska skrivas. I övrigt verkade hen lite överraskad och imponerad av min utbildning, erfarenheter osv och fick se några av mina ansökningar, som behöver bantas i skrivmängd enligt hen Jag gör som övrigtga föreläsare sagt, håller mig inom ett A4... Är det inte bra om alla på Arcus pratar med varandra och kommer fram till ETT sätt hur man ska göra cv o personligt brev. Det börjar bli ganska förvirrande.
Foto eller inte foto,ingen selfie, professionellt... Betalar Arcus fotograf?
Personnummer inte personnummer.
Jag fick i alla fall hemläxa till nästa vecka, göra om CV't.. för 105'e ggn på 5 månader.
Hen hänvisar till sina erfarenheter i rusta o matcha. Om inte af skickat mig på arbetsförmågetest, hade nog rusta o matcha varit vettigare för mig. För M anser att jag är klar för APP/anställning för länge sedan och hen förstod min frustration att inte bli hörd. Så lite därför jag kunde "flexa" hem idag.
Jag tog tidig helg, är hemma nu så jag ska kika på något som heter Canva, Kanva eller liknande för att göra "professionellt", punktat, upospaltat CV....
Foto eller inte foto,ingen selfie, professionellt... Betalar Arcus fotograf?
Personnummer inte personnummer.
Jag fick i alla fall hemläxa till nästa vecka, göra om CV't.. för 105'e ggn på 5 månader.
Hen hänvisar till sina erfarenheter i rusta o matcha. Om inte af skickat mig på arbetsförmågetest, hade nog rusta o matcha varit vettigare för mig. För M anser att jag är klar för APP/anställning för länge sedan och hen förstod min frustration att inte bli hörd. Så lite därför jag kunde "flexa" hem idag.
Jag tog tidig helg, är hemma nu så jag ska kika på något som heter Canva, Kanva eller liknande för att göra "professionellt", punktat, upospaltat CV....