Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eltandborste och bebistandborste, till Sixten som är så liten skulle jag rekommendera den allra minsta bebistandborsten från apoteket men allra bäst är faktiskt eltandborste om det fungerar.Vad har ni för tandvårdsrutin för era hundar? Vilka produkter använder och gillar ni?
Plaque off är bortkastade pengar, tänker jag, efter ha använt det till min katter, Jag har frågat veterinär Sara Molin om några av tillskotten som påstås hjälpa hundars tandhälsa är lika bra som tandborstning, hon svarade nej.Borstar med hundtandborste (stora hundar) och Virbac hundtandkräm med enzymer varje kväll. Har även PlaqueOff i maten (vet inte om det gör nån skillnad men det känns bra). Fick munsanera min äldre hane som 8-åring och då han hade svårt med sederingen vill jag om möjligt undvika att behöva göra om det. Hans tänder och även den yngre hanens tänder är superfina!
Så gör v vi också och det är först nu hon har tandsten. På en tand i munnen (saknas en tand ovanför pga skada). Hon blir 13 i april så vi är sjukt nervösa över att hon kommer behöva sövasJag ger ben,Gissa tog sin första tandsten nu som nästan 10 åring,den var minimal och inga fickor eller lösa tänder hittades.
Jag använder det som komplement till tandborstning, inte istället för. Självklart kan det aldrig funka lika bra som mekanisk rengöring.Plaque off är bortkastade pengar, tänker jag, efter ha använt det till min katter, Jag har frågat veterinär Sara Molin om några av tillskotten som påstås hjälpa hundars tandhälsa är lika bra som tandborstning, hon svarade nej.