Tänder ett ljus för bebisen..

Armani__

Trådstartare
Svägerskan och hennes sambo skulle få bebis i januari. Idag finns det inte mer..
Är så ledsen, bara sådär helt plötsligt är barnet dött. Kan inte föreställa mig hur de känner nu. Allt var färdigt, barnrummet inrett, allt inköpt och såg bara framför sig sin sista jul utan barn och alla julklappar till bebisen och till föräldrarna får ändras såklart..

Vet inte vad jag ska säga eller göra. Känns bara så grymt. Detta önskar man verkligen ingen.... Usch för sådant här. Allt känns bara botten just nu..

:(

Sv: Tänder ett ljus för bebisen..

Usch så jobbigt!
Vilken skräck!!

Vad hände?

All värme och styrka åt änglaföräldrarna och alla berörda.

ljus-784345.jpg
bro_figAngel01_small.jpg

Riktigt tråkigt, skickar massa styrke kramar till mamman o pappan

Usch så jobbigt!
Vilken skräck!!

Vad hände?

All värme och styrka åt änglaföräldrarna och alla berörda.

Ja det är fruktansvärt..
De vet inte vad som hände än, hon ska föda bebisen nu, fy fan..
De var på mödravården i morse där de inte hörde några hjärtslag, de skickades vidare till ett annat sjukhus där de bekräftade att bebis inte finns i livet längre.

Vågar inte tänka på hur de känner nu, och veta att man föder fram bebis som inte lever, vilken mardröm.... :cry:

Åh fy så hemskt att föda fram sitt döda barn...
Det måste ju vara en sak man inte ens önskar sin värsta fiende...

Åh fy så hemskt att föda fram sitt döda barn...
Det måste ju vara en sak man inte ens önskar sin värsta fiende...

Usch nej detta önskar man verkligen ingen.. Det är så fruktansvärt

Jag bröt ihop fullständigt igår kväll när vi träffade dem. Det finns ju inget man kan säga till dem, utan det är väl bara att finnas där för dem antar jag :(

Liknande trådar

K
Övr. Barn Jag antar att det finns ganska många här på buke (som i verkliga livet) som genomgått separation med barn... Jag skulle tycka att det...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Svartfot
·
Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 422
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år I onsdags var jag förbi hos min höggravida kompis och gav henne en badbalja till hennes bebis som låg i magen. Hon hade redan gått över...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 699
Senast: Jettan
·
Övr. Katt Denna gången för Molly. Den första katten min familj skaffade. I 12 år har hon bott hemma hos min mamma, jag var 14 när hon kom till...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: CeciliaHeikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈