Tandemkörning

K

kartouche

Idag så körde vi tandem på skolan, skitkul. lite svårt men så otroligt roligt!
Tänkte visa lite bilder :)
77151_1175520133.jpg

59861_1175520162.jpg

70788_1175520189.jpg

Det är Maskot som är förlöpare och Mysak är där bak ^^
Vi har även förrut, ridit en häst o kört en framför, kört par framför och kört två hästar framför :)

Någon annan som testat på tandemkörning?

Sv: Tandemkörning

Vad kul att göra nåt annorlunda!
Var fäster man maskots draglinor?

(Säg till anders att han ska använda baksele nästa gång någon ska visa dem på nätet :) :banana:

Vad kul att göra nåt annorlunda!
Var fäster man maskots draglinor?

(Säg till anders att han ska använda baksele nästa gång någon ska visa dem på nätet :) :banana:

Vi fäste dom i skakelöglorna på vagnen.
eftersom vi inte har nå riktig fästanordning o detta var mest bara för att testa :)

Dom är så snälla dom ponnyerna! Man hade kunnat ställa dom på varann :D Jag har kört tandem med Clicken och en annan shettis, ska se om jag kan fixa bilder. Provade för jättelänge sen med två kbltravare också. Det är kul men svårt!!

Åååh, mysak och maskot :love: Vilken klubb finns de på nu? Jag och min bror lärde oss rida på de där två underbaringarna!

tydligen om man kollar vad hon svarat på en tråd om ridskolehästar...

och på urf har de ju stått i evigheter...

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar